ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လယ္ ဗဟိုစီးပြားေရးဇုန္အတြင္း ေျပးဆြဲမည့္ မုိးပ်ံရထားစနစ္ ယခုဘ႑ာေရးႏႇစ္၌ အေကာင္အထည္ေဖာ္ရန္ လ်ာထား

White Star | 水曜日, 4月 24, 2013 |



4.24.3
လႇည္းတန္းခံုးေက်ာ္ တံတားအဆင္း ဟံသာ၀တီအ၀ိုင္းဘက္ အျခမ္းတြင္ ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္ေနသည္ကို ဧၿပီလ ၂၃ ရက္ေန႔က ေတြ႕ရစဥ္
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ရထားစနစ္ တုိးခ်ဲ႕ျခင္းအျပင္ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕လယ္ ဗဟုိစီးပြားေရးဇုန္အတြင္း ေျပးဆြဲမည့္ မုိးပ်ံရထားစနစ္ကုိ ယခုဘ႑ာႏွစ္အတြင္း အေကာင္အထည္ေဖာ္ရန္ လ်ာထားေၾကာင္း ၂၀၁၃-၂၀၁၄ ဘ႑ာေရးႏွစ္ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး၏ ေဒသႏၱရ စီးမံကိန္း ဥပေဒၾကမ္းတြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။
ထိုသို႔ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ရထား စနစ္တိုးခ်ဲ႕ရာတြင္ ၿမိဳ႕တြင္းၿမိဳ႕ပတ္ ရထားလမ္းမ်ား တိုးခ်ဲ႕ျခင္းအျပင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပင္မႇပတ္၍ အျမန္ၿမိဳ႕ပတ္လမ္းႏႇင့္ ရထားလမ္း ေဖာက္လုပ္ျခင္းတို႔ကို ျပဳလုပ္မည္ဟု သိရသည္။
လက္ရႇိ သိပ္သည္းမႈ မ်ားေနေသာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လယ္ ဗဟိုစီးပြားေရး ဇုန္အတြင္း ယာဥ္သိပ္သည္းမႈႏႇင့္ သြားလာမႈ ေလ်ာ့ခ်ႏုိင္ရန္ ၿမိဳ႕လယ္ဧရိယာအတြင္း ပတ္၍ ေျပးဆြဲႏိုင္ေသာ မိုးပ်ံရထား စနစ္မ်ားပါ အေကာင္အထည္ေဖာ္ရန္ ေဒသႏၲရ စီမံကိန္း ဥပေဒၾကမ္း၌ လ်ာထားသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ ပိုမိုၾကံဳေတြ႕ လာရျခင္းေၾကာင့္ ယာဥ္အသံုးျပဳမႈ ေလ်ာ့က်ကာ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ ေလ်ာ့နည္းေစေရးအတြက္ ရထားပို႔ေဆာင္ေရး စနစ္အား ျမႇင့္တင္ရန္ ၿမိဳ႕ျပစီမံကိန္း ပညာရႇင္အခ်ဳိ႕က ေထာက္ျပခဲ့ၾကသည္။
ထို့အတြက္ ၿမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္း စနစ္အား ယခုထက္ ပိုမိုခ်ဲ႕ထြင္ျခင္းအျပင္ လက္ရႇိေျပးဆြဲေနေသာ ရထားခရီးစဥ္မ်ားကိုလည္း ပံုမႇန္ေျပးဆြဲႏိုင္ရန္ လိုအပ္သည္ဟု သိရသည္။
မိုးပ်ံရထားလမ္းစနစ္ တည္ေဆာက္ရန္မႇာမူ နည္းပညာပိုင္း၊ ေငြေၾကးပိုင္း လိုအပ္ခ်က္မ်ားစြာ ရႇိမည္ျဖစ္ၿပီး မည္သည့္နည္းပညာျဖင့္ ေငြေၾကးမည္မ် သံုးစြဲမည္ ဆိုသည္ကိုမူ ေဒသႏၲရ စီမံကိန္း ဥပေဒၾကမ္းတြင္ ေဖာ္ျပထားျခင္း မရႇိသည္ကို ေတြ႕ရသည္။ အဆိုပါ မိုးပ်ံရထားလမ္း စနစ္သည္ အိမ္နီးခ်င္း ႏိုင္ငံမ်ားျဖစ္ေသာ ထိုင္း၊ မေလးရႇား၊ စင္ကာပူ စေသာ ႏိုင္ငံမ်ားတြင္ အသံုးျပဳေနသည္။

Category:

စာအုပ္စင္ အမွတ္( ၁ ) ျမန္မာ.ႏိုင္ငံေရးသတင္း,စာေပႏွင္.သုေတသနမွတ္တမ္းမ်ား